Kızım 3,5 yaşında doktor parol plus şurup yazmış eşim aldı ama üstünde nasıl kullanacağımı falan yazmamış reçetedede 6 yaş altı kullanıma uygun değildir yazıyor. İçirmedim emin olamadığım için kullanan varmı kızlar ne kadar vermem gerekiyor acaba yada hiç vermesemmi