Hanımlar bir haftadır boğazımda bir acı var ben önce boğazlarım sis herhalde filan diyordum ama bugün dikkat ettim sadece sol tarafımda ve batan bisey var gece bazen öksürük tutuyor sanki orada bisey takılmış gibi bir his ve yutkunurken acıyor..böyle bisey yaşayan varmı internetten bi bakiyim dedim dünya kadar kötü sonuç yazmışlar iyice tedirgin oldum acikcasi..🥺🥺