elfkaya Kızlar merhaba oğlum 3 aylık yenidoğan zıbınları üstleri ona olmuyor artık suanlik imkanımız olmadığı için büyük bir alışveriş yapamıyorum çocuklarınızın küçülen kiyatleri varsa alabilirim.