odyoanne Merhaba anneler 2 yaşımdaki bebeğim her ateşi çıktığın da 3 gün ve üzeri sürüyor normal mi bu süreçte hiç uyumuyorum hep gözlem altında bakıyorum kızıma ve 3 4 ay da bir sürekli böyle ateşlenir bir tek benim kızım mı böyle