Arkadaşlar 6 aylık oğlum var son bi haftadır idrarı aşırı yoğun kokuyo idrar kokuyor ve turuncumsu diyebilirim yani bezi açmadan bile idrarı dışardan sarımsı gözüküyor bezin dışından bile belli sıvı yetersızlıgı dıye düşünüyorum ama napabılurum bılmıyorum her zamanki gibi maması yemeklerı degısıklık olmadı ki neden böyle olur acaba başına gelen var mı