defnekusum_ normal olduğunu düşünüyorum üç aylık olucaz bizde hala devam ediyor ara ara mırıldanmalar , irkilmesi hep olması hakkında normal mi bilemiyorum korktuğu veya tam anlamıyla rahat edemediği bir durum olabilir bence , çok yüksek sesli konuşmaktan evde aniden yapılan yüksek sesten oyuncaklarıyla oynatırken birden düşmesi benim kızım bunlardan korktuğunda uykusunda sıçrıyordu örnek vermek istedim sizde bunları gözlemleyebilirsiniz