gizememre hilall1234 eğer emzirdikten sonra huzursuzlanıyorsa doymamış gibiyse mama ile destekleyebilirsin
bossmomm hilall1234 duş aldıktan sonra ve gece uykusundan önce veriyorum genellikle. Neden bilmiyorum ama mamaya başladığımdan beri hep öyle ilerliyorum 😂 Tabii normalde doymazsa ekstra veriyorum gün içi
hilall1234 gizememre az emdikten sonra oyun oynamaya kaciyorsa napsam anlamıyorum oyun için aç kalır 😊
Cerenncee Benim sütüm azdı az geldiği için bebeğim sinirleniyordu tutmuyordu. Ben önce mama veriyordum biraz sakinleşince memeye alıyordum.. ama bebekten bebeğe değişir bu siz mamayı destek olarak kullanıyorsanız o zaman durum farklı
Cerenncee hilall1234 bence aç olsa zaten kendi ister yani huysuzlanır eğer huysuzlanmıyorsa ben olsam hiç vermezdim mama