mommsgokcee normal bir durum bu çocuklar bazen anneye bazen babaya düşkün olur bazen de ikisini ister. Ama o aylarda daha çok anneci olurlar, ben çok korkuyordum hep böyle bağımlı mı olacak diye, şimdi 3 yaşında beni çoğu zaman hiç aramaz bile, saatlerce oynar babasıyla, sizin de böyle bir süre devam eder, eşiniz takmasin o kadar keyfini çıkarsın 😅 ama şimdilik keyifli aktiviteleri ya da bir hediye falan alınacaksa baba yapsın