papatyaa34 7 aylık kızım saat 9 da gece uykusuna geçiyor. 3 e kadar deliksiz uyuyor. Sonra saat başı uyanmaya başlıyor ve sallayarak uykuya geçmiyor emzirince uyuyor. En son 7 de kesin uyanıyor. Sizce neden oluyor?
myprincess1 papatyaa34 biz de 7 ay 11günlüğüz durumlar aynı Hatta bu gece saat başı kalktı sebebi ne ben de bilmiyorum burda bekleyeyim
myprincess1 papatyaa34 diş desem diş değil ateşini vs sürekli kontrol ediyorum veya ortada olmayan dişin verdiği huzursuzluk mu bilemiyorum
papatyaa34 myprincess1 Bizim de diş belirtisi hiç yok ateşi de yok çok şükür dün gece her saat başı huzursuz uyandı sanırım dişleri çıkacak artık 🥲