Bebeğim 9 ay 19 günlükken menenjit aşısının 2. dozumu olduk akşam 17.30 gibi sadece bexsero yapıldı. Ateşi çıkmadan düzenli parol vermemizi söylemişti doktor öyle de yaptık ama dün sabah 4’te hafif ateşi çıktı 37.9-38.1 civarıydı. Islak bez ile bebeğimi silerken birden nöbet geçirdi ilk defa böyle bir şey yaşıyoruz. Ateşi çok fazla da değildi ama havale geçirdik sanırım. Tomografi istediler yaptırdık temiz çıktı tahlilleri de temiz çıktı çok şükür. Bugün bir de nörolojiye gideceğiz tetkikleri yaptırmak için. Böyle bir durumu yaşayan oldu mu hanımlar? Böyle bir havale sonucunda süreciniz nasıl ilerledi? Çok sıkıntılı durumlar oldu mu? Tekrarlandı mı?