Bebeğim yeni yürümeye başladı sayılır .adımlıyordu ama artık hızlı bir şekilde yürüyor. Hızlanması ile birlikte memeyi azalttı ve 2 gündür hiç emmiyor. Emzirmek için kucağıma aldığımda kafasını çeviriyor ısrar edince ağlıyor. Bu kısa süreli bir meme reddi mi ya da emmeyi bıraktı mı bilmiyorum göğüslerimde şişlik ve acıma var bunu yaşayan annelere sormak istiyorum ne yaptınız emmeyi bıraktıysa nasıl sonlandırmalıyım kendim için