Arkadaşlar bebeğim 14 aylık, doğdu doğalı hep bizimle yattı en son gece bizim yataktan düşünce 3.karyolasını aldık, saat 22 den gece 1 e kadar ½ kere emme ile uyudu ama gece 1 den sonra saat başı ⅔ kere uyanıyor, emmek istiyor, artık uyuştum, 100*200 karyola aldık artık uyusun rahat bir şekilde diye ama yok gece yarısından sonra uyumuyor, sürekli dönüyor, aç değil, psikolojim bozuldu, lavaboya gidemiyorum şu an tam uyanır diye. 3.çocuk buna kadar böyle birşey yaşamadım, stresten saçımda egzama çıktı, emmek istiyor, emerken terliyor ( bronşit) , sabaha kadar en az ⅚ kere üst değiştiriyorum. uyanınca sırtını sıvazlıyorum, ayağıma alıyorum ama asla susmuyor. Emerek uyumak istiyor, emmediğinde bir eli üzerimde, yanından ayrıldığım an başlıyor, bu şekilde kısır döngü içerisindeyi. Ne yapabilirim , gücüm kalmadı.