Arkadaşlar bebeğim daha 1 haftalık. Biraz kilolu bir bebek doktor kilo kaybetmemesini söylüyor. Ama emerken çok yoruluyor ben de bazen sütü sağıp hemen veriyorum. Mama da kullanıyorum. Acaba sağıp hemen vermem sizce doğru mu çünkü çoğu sütü saklama yolunu tercih ediyor.