alim6 ay bende tek benimki böyle zannediyordum emziriyorum üstüne de optipro veriyorum asla doymuyor sanki hiç emmemiş gibi üstüne 30 cc daha istiyordu bende araştırdım şimdi aptamil pronutra aldım deneyeceğim inşallah bebeğime iyi gelir kabızlık ve gaz sorunu da var :(