cinarimo Kızlar oğlum 4 aylık doktor bugün su verebilirsin dedi. Ama musluk suyunu ver dedi şişedeki sular daha zararlıymış. Yunanistan da yaşıyorum burda normalde musluktan su içiyorlar bu arada, Musluk suyunu kaynatıp mı vermeliyim? Siz nasıl verdiniz ilk
Elvinemine cinarimo ilk 6aya kadar kaynatıp verdim sonra zaten yaza denk geldiğimiz için kaynatmadim.ama bunuda ek guda gibi test yapmalısın.ki kaynatmayip verdiğinde ishal falan olmur ki diye.
gizsen Ek gıdaya başlayana kadar su yasak, arıtma suyu hiç bir şekilde kullanılmayacak yasak, plastik kaplı sular yasak, mineralli cam sular öneriliyor.
D_deniz cinarimo musluk suyu vermedim arıtma bile. Kaynatıp vermek daha kötü içindeki mikroplar ile mineraller de ölüyor. Hazır su neden zararlı olsun ki kaliteli bir su tercih edilebilir. Ekonomik durum iyi ise cam şişe veya cam damacana da alınabilir. Bunu da kaynatmak yanlış. Saf doğal kaynak suyu ve serin serin verilmeli. İlk 6aysu ver demesinin özel bir sebebi var mı? Kabızlık vs gibi? Çünkü ilk 6ay anne sütü veya devam sütü yeterli kötü durumlara sebep olabilir zaten bebek de içmiyor genelde ek gıdaya başlamadan 10ml su içmez günde
cinarimo D_deniz musluk suyunun daha temiz olduğunu söyledi ama içime sinmedi biz içemiyoruz çünkü ama genel olarak %80 musluk suyu içiliyor burda. Hava sıcak olduğu için su ver dedi