6 gün ince normal doğum yaptım ve dikişlerim var . Ağrısı oturup kalktıkça oluyor . Yara için krem kullanılır mı , kullanan varsa ne kullandı. Apse olmasından korkuyorum. Kanamam olduğu için ped kullaniyorum ve bu şekilde dikişler kolay iyileşmeyecek gibi