blueringer Herkese selam, kızım 7 aylık, 3 haftalık gebe olduğumu öğrendim. Bu kadar yakın bebişleri olan var mı? Sizce nasıl bir süreç bekliyor?
cauuv2 blueringer oglum 26 aylık ikincisi ise suan 1,5 aylık araları 25 ay. Şuanlık güzel gidiyo hayırlısı olsun sizinkilerin arası daha da kısa olacak yardımcı olacak biri yoksa cok zor ne yalan söyliyim ama zorlugu da güzel tabi
usenmedimyaptimbirvelet blueringer benimkilerin arası 34 ay olacak inşallah 🙌🏻 aralarını çok açmama taraftarıyım hep
blueringer cauuv2 işe gittiğimde babaabne bakıyor kızıma, çok şükür şu ana kadar huysuzluğu yok ama ilerisinü bilemiyorum tabiki. Bi yanım korkuyo bi yanım tek seferde büyür giderler diyo. Acemiliği ilkinde attık nasılsa :)
blueringer bircicekbirbocek10 Allah bağışlasın ben 33 yaşındayım, şubatta doğdu kızım, evet çok ara vermek istemiyordum ama bu da erken mi oldu diyorum. Sütüm olmadı, tek bi kere kaçtı onda da hamile olduğumu öğrendim
elfefe bircicekbirbocek10 kıskançlık durumu nasıl bizde de durum aynı kızım önce çok seviyordu Hı hala zarar vermiyor çok seviyor ama huyu aşırı değişti çok aksi kötü bi yapıda şuan sağı solu boyamaya başladı kardeşimi daha çok seviyorsunuz diyor
bircicekbirbocek10 blueringer evet biraz erken olmuş sanki ama olsun beraber büyürler. Arası da çok açılırsa rahatlığa alışıyor insan. Oğlum 5 yaşına girecek mesela eşimle rahata alıştık kızım doğunca ne oldum delisi olduk 😆 afallamadık değil yani çünkü herşeye sıfırdan başlıyorsunuz
blueringer bircicekbirbocek10 işte bende kendimi her şey tazeyken rahat büyürler diye avutuyorum, Allah hepimize kolaylıklar versin inşallah
myprincess1 blueringer bir bakıma zor ama güzel bence Çünkü atıyorum 5 yıl sonra başa sarmayacak herşey ikisi birlikte büyüyecek rahat edeceksiniz öyle düşünün
Gunesnil_23 blueringer 28 ay olacak araları arasını açma taraftarı değildik zaten burda bence eş desteği de önemli.
ZeydsMom blueringer been. 20 aylik oglum 3 aylik kizim var 😍 cok guzel . Yas arttikca kiskancliklar da cogaliyor.
hndathn blueringer ıkısıne aynı anda esıt derecede maddı manevı ne zaman yetersenıs o zaman. Ben 8 yaş arayla doğurdum gayet memnunum aralarındakı yaş farkından