TubaEgee Ben normalde de mide koruyucu kullanıyordum hamile olunca çok zorlandım hele ki son aylar artık nefes alamıyordum mide yanmasından rennie tablet çiğniyordum valla sürekli hani günde 4-5 en az alıyordum. Gaviscon şurup var o da çok güzel ondan kullanabilirsiniz. Doktorunuza sorun eğer hamilelikte kullanabileceğiniz mide koruyucu varsa çok iyi olur.