Kizlar merhabalar oturduğum eve yeni taşındık ve evde sürekli çekirge var 1 buçuk hafta oldu daha geleli eşim göreve gitti bende çekirge gördüm korktum (çekirgeymis şimdi sesinden buldum kertenkele sanıyoruz biz) üstüne bişey attım bide halı çektim çıkmasın evde 3 bebe var tada lavabonun dibinde (anterede lavabo meydanda yani) dışarı alıp atmayada korkuyorm bugün 1 tane cikarticam diye 1 saat uğraştırdım heryerimden ter aktı neyse valla sinir geldi sesinden hayvanlar meğer karantikta ses cikarirlarmis ben salak ne bileyim 3 2 ve 3 aylık bebeler var hadi en küçük duymuyo heralde ama büyükler o öttükçe benimkilerde mizliyo eşimin gelemsine daha 3 4 gün var az kaldı delircem saat kaç oldu sesinden aslaa uyuyamıyorum yok mu bunun bı çaresi çözümü bilen kurban olayım yazsın