slm25 Arkadaşlar merhaba . Yakın zamanda Ankara’da heyet raporu alan ya da verdigini bildiğiniz bir kurum var mı ? Yardımcı olursanız sevinirim. 🙏
duyguluinsan slm25 artık her şey aleni konuşuluyor, çok garip geliyor. Hasta olan rapor alamıyor, olmayan alıyor. Garip yani. Sonra bu ülke niye böyle….
[silindi] slm25 ne iş yapıyorsunuz acaba? Memursanız soruşturma açılma ihtimali de oluyor. İhtiyaç olmadan rapor alındığı için
slm25 has06 siz ne zaman aldınız yakın zamanda mı aldınız . Hangi bölümden veriyor acaba . Brrde fiyati nedir biliyor musunz?
slm25 iremasya1 siz yakın zamanda mı aldınız acaba ? Lohisa depresyonu olarak mı veriuor . Bu sekilde vermesi sorun olusturmu gelecek icin . Borde fiyatini biliyor musunuz
Aybukege 1 aylık Rapor için ne kadar istediler fiyat acaba İzmir’de bir yere sordum 50 bin dedi şok oldum