asilsmom_ Merhabalar, ilk kez kan verdik ve kolestrol cikti. Tabi arastirdim beslenme kaynaklı olma ihtimali yüksek ama yine de uzuldum. Doktor eti, proteini ne varsa kesti simdi Neden olur bu? 🫤😳 Daha once yaşayan varsa yazabilir mi ?