Eylulunannesi18 Kızım sol kolunu hep geride tutuyor yani ben sag göğüsünümu emziriyorum hep ondan diye düşünüyorum ama boyle olan var mi
nazo58 Eylulunannesi18 sadece emerkense sıkıntı olacağını sanmıyorum kuzum telaş yapma hemen biraz daha gözlemle istersen.. içinin rahat etmesi ici bi dr a görünebilirsiniz Allah 'ın izniyle yoktur bi seyi
Eylulunannesi18 GmzSnn yok emerken degil kucagma aliyorum hemen arkada duruyor yuz ustu koyuncada o kolu hep arkada
Eylulunannesi18 nazo58 canim arkadasin dedgi gbi yuz ustu koyuncada sol kolu geride duruyor ne yapsam ki
Obenimmelegim Eylulunannesi18 meraklanma bi sıkıntı yoktur başını kaldırıyorsa zamanla kolları güçlenecek dkra sordum bi sotun yok dedi
nazo58 Eylulunannesi18 bi git cnnm doktora o zaman için rahat eder hem.. Bi şey çıkmaz inşallah.. belki reflex olarak öyle duruyordur ya da bi tur aliskanlik
Zeynep_D Benim oğlum da sol kolunu sürekli arkada tutuyo. Ben düzeltiyorum bazen egzersiz yaptırıyorum oyuncak tutuyorum oyun oynuyoruz kolunu kullansın diye ama Henüz doktoruna sormadım.