ketadenesha Bebeğim 10 aylık. Halen geceleri 2 saat arayla uyanıyor. Ne zaman en azından 3-4 saate çıkıyor 😅 Sizin bebişlerinizde durum nedir
glklc ketadenesha benim bebişte 10 aylik valla ilk zamanlar daha az uyaniyordu simdi inanılmaz sık kalkiyor buda cidden çok zorluyor bende yerimi alayım burda ne zaman düzene girer 🤭
basak1336 ketadenesha 10 ay 19 günlük 2 saat bile olmuyor bazen uyanıyor. Bakıyorum 7-8 saat uyuyan bebek var maşallah ama kızım bu şekilde ne zaman kesintisiz 7-8 saat uyur acaba 😀
Zlm ketadenesha siz kendiniz bıraktırın 6 aydan sonra gelişim sorunu yoksa gece beslenmesine ihtiyaçları olmaz
ketadenesha basak1336 umarım bir yerlerde uzun uzun uyuyan bebekler ve anneler vardır 😄 bir de ben emzirme haricinde uyutamıyorum. Emzik de tutmuyor
ketadenesha Zlm açlıktan değil zaten alışkanlıktan emiyor muhtemelen. Farklı şekilde sakinleştirmeyi bulsam bıraktıracağım 🥲
GirayinAslisi ketadenesha 6 ay dolunca sık sık uyanmaya başladı ilk 1- 2 saat kesintisiz uyuyor sonra yeri geliyor yarım saatte bir uyanıyor emiyor sabaha kadar doğru düzgün uyuyamıyorum 11 aylik oldu
instamomdegil ketadenesha benim bebeğim d e10 aylık. 2 saat uyuduğunda dinleniyormuşum diyorum artık. Daha sık uyanmaya başladı. Böyle acı çekiyor gibi kalkıyor. Çok üzülüyorum. Uykusuzluk bir yana huzursuzluğunun sebebini bulamıyorum 🥺🥺
ketadenesha instamomdegil sabahları 7 ye kadar zor uyutuyorum çoğu zaman. Aslında uykusu oluyor ama dalamıyor bir saat salladığım oldu uyusun diye 😅
ketadenesha basak1336 kucakta pışpışlayarak veya sallayarak da sakinleşmiyor benimki. Keşke bulsam bir yöntem de uygulasam 🥲
Zlm ketadenesha birkaç gece ağlar sonra alışır bardakla yada sulukla su verin çok ağlarsa ama bir iki yudum onada alışmasın