Merhaba kızlar.
İkinci gebeliğim ilk çocuğumda 6 ay elektronik pompa ile biberonla emzirebildim ve 6. Ayda sütüm kesildi şimdi inşallah doğurunca silikon uç ile sürekli emzirmek istiyorum ama silikon uç hiç kullanmadım sizce hangisi daha yoğun süt getirir ve kullanışlı? Göğüs ucum hiç yok iki memede de içeri çökük? Var mı bu durumu yaşayan ve marka önerir misiniz