Gün içinde ılık duş sadece su ve günde 2-3 kere mustela nemlendirici kullanıyorum yada yoğun nemlendirici olan bir krem ve stilex krem eczanede var onları pes peşe karışık farketmez ikisini bir sürün sabah akşam vücudu da nemlendirin 3-4 güne gözle görülür farkı gorceksiniz oğlumda ilk defa bu sene ilk defa isilik oldu yaşadığımız şehir aydın olduğu için çok aşırı sıcak oluyor ve babamda şeker hastası onunda vücudu böyle oluyor ama onunki isilik gibi değilde bu şekilde kip kırmızı değişik onada kullandım 2-3 gün hemen düzeldi ve o gün bugündür ne zaman ufak kizarmaya yada egzama gibi kaşıntı olsa bu iki kremi kullaniyor babamda geçiyor çok şükür ondan sonra çok tekrarlamadi oğlumda aynı şekilde isilik gecince tekrarlamadi sizde deneyin nemlendirici krem her yerine sürün üstüne stilex krem inşallah 2-4 gün içinde farkını göreceksiniz azalacak kaşıntı da geçicek