yasmiiina kızlar buralarda oturan var mı yoğun bir duman kokusu alıyoruz ama anlayamadık bir yerde yangın falan mı çıktı acaba 🥺
kuzeyinannesi06 yasmiiina şahapgürlerdeyim korkudan yıkılıyor etraf bu nedir bende korktum mutfağı kontrol ettim bişey mi yanıyor diye
yasmiiina kuzeyinannesi06 bende oradayım kokudan camları kapattım ama evin içine doldu resmen hala kokuyor
yasmiiina pozininanasi kastamonu yangınından diye açıklama yapılmış ama ivedikte de yangın var diyenler var bilemiyorum..