aryabebek473_ Kızlar bebeğim 1 yaşında Doğum kilosu:3090 ,boy : 50 cm Şuan 72 cm 8700 kg ben kilosu az diyorum hemşire ıyı diyor birde d vitamini ve demiri kesebilirsin dedi bazı kaynaklar verin diyor şaştım kaldım kızım çok iştahsız bu aralar birde
Serpil51 aryabebek473_ 1 yaşında kızım 8.5 tu galiba hemşire zayıf ve kısa boylu diyordu şu an 5 yaşında kızım yaşıtlarından daha ilerde gidiyor yani kısacası kafaya takılacak bir şey değil zamanla her şey değişiyor iştah durumu da her ay değişiyor
ozdenizzz aryabebek473_ arkadaşlar çok bilgili bir doktorun dediğini sizle paylaşcam naçizane çok hoşuma gitti ve çok anlamlı. Asla bebeğinizin boyunu kilosunu ne başkasıyla kıyaslayın ne de doktorunuz skaladan bakıp bu boyda bu kilo da olması gerekiyor demesine kulak asın her bebek özeldir ve kendine hastır bebek doğduğu kilodan ve boydan değerlendirilmelidir ekstra özel bir durum ve hastalığı yok ise asla ezbere yaş skalasına bakıp (yani 1 yaşında bebek şu boy şu kiloda olmalı) aldanmayın demişti. Anne olarak tabi biz 1 cm bile takıyoruz kafaya ama çok hoşuma gitmişti bu söylemi ♥️
Edte Ayni soruyu bende paylastim suan. Sizi cok iyi anliyorum boy 75 cm kilo 8 bucuk cok az geliyor bana ve tahlillerinde bi sıkıntı cikmadi sadece colyak testi sinira yakin cikti
birhanim25 aryabebek473_ hala ortalamanın altında şu an 14 aylık Sağlığı yerinde olsun yeterli diyorum artık
Pamukhanim_ aryabebek473_ hemen hemen yani doğum kiloları 11 aylık şuan da ama kilosu 8.200 büyük ihtimalle 1 yaşda en fazla 8.500 olur doktor kilonun önemli olmadığını söyledi bize değerleri iyiyse sorun yok dedi benim kızım da iştahsız yemek görünce ister ama yemeğe gelince yok
Pamukhanim_ aryabebek473_ aynı gün içinde yediği 1 yemek kaşığı anca kaşığı asla kabul etmiyor 2 gündür 1 taktik buldum ekmekle yedirdim öyle olunca yedi biraz ama yine doyacak kadar değil
aryabebek473_ Pamukhanim_ bazen onuda yemiyor bazen bir kase yiyor oda tek öğün bazende ağzına lokma koymuyor hemen çeviriyor yüzünü ben artık oturup ağlamaktan yoruldum
aryabebek473_ Pamukhanim_ doktor kilo ve boyu eksik dıyıncw bnde koptum zaten bilmiyorum ne yapcam şaşırdım