ctml1901 19 ay suan kilomuz 10.800 18 ayken kilo 10.600 boy 85 bas 46.2 ydi bizim de baş çevremiz küçük
Elvinemine Edte çok haklısın canım İnan bende senin gibiyim.cok kafama takıyorum napabilirim yani bı Bebek yemek sevmiyorsa zayıf yiyorsa ve ya zayıf bı bebbekse her bebek kilolu olmak zorunda diyil.amma maalesef Bizim toplum mamayla büyüyen kilolu bebekleri seviyor🤦🤦🤦😏🥴🥴
Edte Elvinemine evett gercekten oyle mamada yemedik ne emdi ne mama yedi zar zor böyle kabullenmek istiyorum ama olmiyor 😕🙄
Elvinemine Edte ay bizde öyle olduk mamayı bu zamana kadar en fazla 120cc içdi .hiç mamada sevmedi umudum ek gidaydi onuda sevmedi .ne yaptıysam olmadı şimdi en sevdiyi şey meyveler . onuda fazla vermek istemiyorum yemekin yerini verməz diye düşünüyorum
Elvinemine Edte sarılalım canım🫂😊ama benim kayinbababmda diyorki o zararlı yemekleri yemekdense meyve yemesi çok iyi.benim kız bı meyve canavarı😂
aselkussum Edte persentilde sınırda tabi önemli olan şuan sağlıklı olması doktoruna danışıp yüksek kalorili mamalardan mi talep etseniz acaba tabi kilo tek başına bişey değil ama beslenme sorunu da var sanırım alamadığı vitaminleri alır bu şekilde kilo toparlar sorun değil boyuna fayda eder benim kızımda iştahsız yemek içmez uyumaz yani zorla mama iciririm ek gıda yemez Allah kolaylık versin istahzi bebe anneleeine
Edte aselkussum gastro bölumüne gittim tahlilleri yapildi Colyak testi sınıra yakın cikti ama pozitif olmadigi icin ustunde durmadik diger sonuçları guzel Yani tamamen istahsiz bu arada bende cok minyon bi anneyim
busrasya23 Edte persentıla bakmak lazım bir de anne baba boyuna genetik de olabilir ama asıl boy iki yaşından sonra belli oluyor bebeğiniz sağlıklıysa zihin gelişimi iyiyse hiç sorun yapmayın erkek kardeşim babam 1.73 ama yani çok üzüm değil annem de 1,60 falan ergenliğe girene kadar hep kısaydı ortalamanın altındaydı kilo fazlaydı şuan 18 yaşında 1.90 boyu
seyma10 Edte dogum kilosu 3.155 ti bugün 8.600 cikti 16 ay bucuk aylik 10 kilo olsa iyi olacakmış dedi doktor multivitaminle alerji surubu yazdi istah acici etkisii varmis inşallah ise yarar
mamabear_ Edte benim kızım da 16 aylık aşağı yukarı aynı sizin kızınızla. Bizim doktorumu sorun görmedi ben minyonum eşim standart. Yani ufak tefek bir bebek sizinki de muhtemelen. Yaşıtlarına göre ufaklar biraz Düzeltme: eski bir postmuş şimdi farkettim