talhamamy
Çiğ süt zaten pek tercih edilen bir şey değil , bir sürü bakteri var kaynatma ile maalesef hepsi ölmediği gibi vitaminlerde de önemli ölçüde kaybolma oluyor.
Ben 1,5 yaş gibi mayalamayı bırakıp , organik yoğurt ile devam ettim.
Arada activia da veriyorum.