Reyhanbal Kızlar serumu açınca ben hepsini kullanamıyorum malum daha 2 aylık. Damlatıyorum açılıyo burnu ama kalanınıda atmak içime sinmiyo. Napıcaz kalanını bilgisi olan varmı açık kalsa ne olur ki
Melinda101019 Reyhanbal Onların ömrü 24 saat. Burunu açık olsa bile gün içinde gene kullanabilirsin, zararı yok tıkanmasını önler hem. Kendinede kullanabilirsin kalanını, arka yerleri genelde tık diye içine delikten oturur kapanır ama 24 saatte tüketmen lazım.
Mezura Reyhanbal ben de atıyordum. Meğer kullanabilirmişim. Eczacımız demişti. Artık serum satın alıyorm. Daha uyguna geliyor. Hem de aynı. Açık kapalı derdi de yok.
[silindi] Reyhanbal bir günde bir tane demişti bize eczacı ama bende iki günde bitiriyordum ozamanlar bişey olmaz🙅♀️
Fatmako Melinda101019 şu hastanelerden takılan serum değil mi? Şırıngasız nasıl içinden alınacak? Bize doktorumuz oyle yazmış ama internette gördüğüm o burun temizleme videolarını asla yapamam çok korkarım ama bakıyorum burda herkes serum fizyolojik diyor nasıl yapıyorsunuz merak ettşm
Melinda101019 Fatmako Ben siz kendisinden damlatılanı şırıngayla tamlatıyorsunuz sandım pardon 😶👍🏻 Onun kullanımını bilmiyorum