Arkadaşlar kızımla tuvalet eğitimnde 12.günündeyiz çişini bazen üstüne yapıyor bazen klozete çişten yana sorunumuz yok. Ama kakasını yaparken çok ağlıyor 10 kere gidiyoruz 10.seferde, ağlayarak yapıyor kabızlıgı çok fazla. Bu arada hoşaf yaptım içmedi. Yatarken süt içmeden uyumuyor ona da zeytinyağı damlatıyorum ama hala devam ediyor aglıyor acıyo diyo kızım bu arada 24 aylık. Ne yapmam gerekiyor başına gelen var mı??