Merhaba, bebeğim 13 aylık, bir aydır ses hassasiyeti var, süpürge araba gibi seslere yok sadece akranları ağladığında veya yüksek bir ses çıkardıklarında bu sevinme çığlığı bile olsa ağlıyor, bir de ben ve eşim hariç kendisine dokunulmasından hoşlanmıyor, bu durumu yaşayan var mı, normal mi?