myavocado Merhaba anneler, oğlum bir yaş 10 günlük, sonunda pipetle içmeyi öğrenebildi. Pipetli suluk arayışındayım, munchkin kullananlar önerir misiniz, özellikle akıtmama durumu gerçekten iyi mi, çok sevinirim kullananlar yazarsa 🌸
ZeydsMom myavocado evet benim oglum kullaniyor uzun zamandir. Cok iyi akitma gibi bi sorunumuz olmadi hic
aselkussum myavocado biz kullanıyoruz vala geçen gün akıtma yapmıştı çantada ama nerden olduğunu bulamadım muhtemelen pipetin sabitlendigin cikinti oynamış yerinden kokma vs olmadı kızım seviyo
amazontuba myavocado 7.ayından beri kullanıyoruz ( 7 aydır) aşırı memnunum akıtma yapmıyo su kalsa içinde koku yapmıyo.kullanımı çok güzel
myavocado ZeydsMom aselkussum glshgkcn neslihanada neslihanada amazontuba Femme1 mamacitaa_ glz2 Niloyaametee Purpleblueyellow Minmini çok teşekkür ederim kızlar 🌸🙏🏻
neslihanada aselkussum tıpası oturmassa içinde akıyor birde ağzını iyi oturtmayınca yoksa hiç akıtma yapmıyor iyi baya
mucizemgelsin61 Bende yeni aldım ama henüz kullanamıyor pipetle çekmeyi henüz öğrenmedi yani 🫠 ama kullananlar memnun çekim gücü baya kuvvetli ama ben denedim ben bile zorlandım çekerken ama öğreniyorlarmış çekebiliyorlarmış bebişler bakalım
myavocado mucizemgelsin61 Ben de üç dört aydır pipete alıştırmaya çalışıyordum, dün ilk kez çekti, iki gündür bardaktan cam pipet ile içebiliyor 😂 Hiç öğrenemeyecek gibi geliyordu bana, boşuna olur diye almamıştım pipetli suluk 🙃
glz2 myavocado bizde kullanıyoruz memnunuz ama bazen kendi kendine dökülüyor yan koyduğumda yada arabada giderken yükselti farkından sanırsam pipetten dışarı taşıyor😄
Niloyaametee myavocado kızım 4 yaşında hala kullanıyoruz. Koku yapmıyor , akıtmıyor ve pipetle ucundaki ağırlık sayesinde de uzanarak bile içiyor
mucizemgelsin61 myavocado Yaa eminim heyecanlı olmuştur :))) evet başta öyle geliyor insana ay ben daha çalışmalara bile başlamadım ama yandık hemen öğrenemicek sanırım sizde 3 ay diyorsunuz🥹 neyse olsun napalım😀
Zeyneptayfun Bende kullanıyorum çok memnunum 8 aylıkken kavramaya başladı pipeti ile su çekmeyi akıtma falan yapmıyor eğer akıtma yaparsa sabitleyici yer var oradan pipet çıkmış oluyor onu düzeltince akmıyor