hzlzynbinci Merhaba herkese Dün okula başladım ve yaklaşık 7-8saat bebeğimi emziremedim (1yaşında) doluluk hissettim geldim emzirdim sonra hala ağrı devam edince elimi göğsüme attım bi sertlik hissettim (kas gibi) ve ağrıyordu hala.. Bugün de ağrı devam ediyor açıkçası süt düğümü olabilir diye gitmedim sabunladım sıcak duş yaptım bi de 2-3 gün bekleyeyim hemen radyasyona maruz kalmayayım dedim sonra doktora giderim dedim neyse işte bunu yaşayan var mı acayip bir korku var içimde :(
Ossslem hzlzynbinci iki hafta once ayni sey bana da oldu koltukaltimin oraya dogru sertlik agri vardi koluma vuruyordu agrisi,genel cerrahiye gittim meme ultrasonu cekildi orda sut kanallarin tikanmis ilerlerse mastit olursun dedi antibiyotik agri kesici verdi birde gece sagim yaptim surekli oyle oyle duzeldi şükür
hzlzynbinci Yok mu benzer bişey yaşayan doktora randevu aldım gideceğim ama teselli istiyorum sanırım :( Koltukaltının bittiği göğüsün başladığı yerde tam olarak Sert ve ağrılı :(
defnekusum_ hzlzynbinci Sabahları sağ göğsüm özellikle dediğiniz gibi taş gibi oluyor hafif ağrı eşliğinde direkt sağım yapıyorum sertliği gidiyor sonra sağıma ya da emzirmeye rağmen böyleyse tabi beklemeden gidin doktora
hzlzynbinci defnekusum_ memenin tamamı sert değil bir parmak genişliğinde bi sertlik var kas gibi. Gideceğim elbette ama belki bu şekilde tecrübe edinen vardır dedim
kabarck Aynı şey bana da oldu , kolumun altında mememin yanında baya sert ceviz büyüklüğünde ağrılı bişey var. Bebeğim 1 aylıkken de mastit olmuştum o daha da kötüydü. Ben de randevu aldım siz hangi birime gitmiştiniz nasıl geçti acaba
gamseliii kabarck benşm de bir ay önce başıma geldi oğlum emmeyi bıraktığı için sağımla devam ediyorum makina da tam boşaltmıyor. Emzirme danışmanına yazdım hemen o memeyi iyi boşalt ve mutlaka boşalttıktan sonra soğut dedi ben öyle kurtuldum çünkü ilerlemişti kızarmaya başlamıştı ve dayanılmıcak şekilde acıyordu. Sıralama şöyle: masaj+sıcak kompress+ sağım/emzirme+soğuk kompress. Ve gece kesinlikle 3 saatte bir bu döngüyi yapmalısınız süt orda daha fazla kalmamalı