Kzlr ücüncü dogum yaptm diğer cocuklarm da kolikti ama aylarca gazdan çok cektik smdı kızımda akşamlar cok ağlıyo gazını çıkarsada aglıyor şuan 1 aylık oldu ama bu ağlamaları nasıl azaltabiliriz özellikle aksamları iki üç saatimz aglayarak geçiyor çok yorucu bu sıkıntıyı nasl azaltabilirim esimde çalışıyor evde olmuyor benmde kollarım belim çok ağrıyor mümkün değil susmuyor surekli emmek istiyor emdikten sonrada gaz birikiyor gazını ckarsa da ağlamaları gecmiyor ilk dogdugunda hiç böyle değildi gaz damlasıda kullanıyoruz giderek artıyor ağlamalar en azından azaltabilecek öneriler verenler olurmu