ileyyy Selamlarr doğum parası onaylanmış gözüküyor ama bankaya yada pttye bakınca yatmamış olarak gözüküyor uygulamada ise 29.08.2025 de yatacak diyor yatan var mı yattı ise nasıl aldınız
hepyerdeyizz ileyyy ne zamna doğum yaptınız ? Yakınsa almazsınız ben 6 Nisan’da yaptım bir ay geriden geliyor . Her ayın 28 31 arası yatıyor halk bank cezbeden cekiliyod