Kızlar 2 aylık olduk korktum açıkçası nörolojik sıkıntı olabilir mi diye hep eli yukarı da açıyor kapatıyor ellerini sol eli hep doktora gözüksem mi saçma gelebilir ama ilk gebeliğim var mı böyle olan ellerini keşfediyor diyorlar ama göğsümde enzirirken de aynı hep elini sağa sola dokunduruyor