aysnraynr derman hastanesi Mesut Aydoğdu. Ömer serhat demişler ama 14 günlük zatürre +RSV pozitif bebeğimi, hırıltısı olmasına rağmen bi şeyi yok diyip eve yollamıştı kendileri. Güvenmeyip Mesut beye gittim ve 1 hafta yoğun bakımda yattı bebeğim. Sayesinde hayatta diyebilirim. Mesut Bey iyidir. Aramalara, mesajlara döner.