9 bucuk aylık bebegım pazar gunu deldırdım gümüşcüde delmek ıstemedıler cok kucuk vs hatta kendımı gaddar hıssettim biara 😂 ilk kulagında anlamadı delındıkten sonra agladı biraz hoplatıp 2. İ deldırdık 2. Kulakta basına gelecegı ıcın bıraz daha fazla agladı. Ama sonra unuttu hoplattık oynattık bıraz. Tabi göz yasları pıt pıt baya gitti 😌 bana kalsa 2.5 aydan sonra deldırcektım ama etlensin dediler baktımm etlenmıyor kulak memesi. Bu arada delen kişi bebek buyudukce yamuk olabılır dedi. Tam olusmadıgı ıcın annem benım kulaklarımı 6 aylıkken deldirmiş şükür yamuk degıl. İnsallah kızımın ve diğer bebişlerin yamuk olmaz 🙏🏻 Sadece üstünü degıstırırken dıkkat edıyorumm takılmasın acır dıye. Bence sizimde zamanı bıraz daha buyurse orda bısey oldugunu farkedıp cıkarmak bıle isticektir