3 gündür ishaliz ilk gün önemsemedim probiyotik verdim 2. Gün gece kustu yani dün geve 4 de acile götürdüm doktor iyi gördüm dedi cocuk doktoru görsün dedi bu sabah polikliniğe götürdüm cocuk doktoruna zinco yazdı 2 gün içinde düzelmezse başka bi şehrin deblet hastanesine gidin kaka testi yapsın dedi ama kızım baya kötü olmaya başladı günde 30 kez kaka yapıyor az önce yine götürdüm acile kusma varmı dedi tok dedim gazı kakası aşırı kötü kokuyor su gibi hardal sarısı geliyor dedimacilde bişey yapamam yarın burdaki doktora gösterin test yapsın dedi adeno rota falan onlardan bahsetti ama bizfe sadece ishal var kusma ateş yok şimdilik şükür 3. Gün gecen sene noro virüs geçirdik böyle değildi doktor saydıklarımdan biri pozitif cıkarsa yatış yapılır dedi ama saydığı hastalıklar da hep kusma ateş var bizde yok neir bu neden olur yarına kadar cocuğun içinde bişey kalmıcak su istemiyor yemek yemiyor