Benimde çok fazla topuklarım ağrıyor bi kaç adım atsam sanki kilometrelerce yürümüş gibi oluyorum topuk dikenimidir acaba sizin ki nasıl birde arkadaşımdan duymuştm soda şişesini topuğunda ufak basarak ileri geri hareketi yapıyordu belki işinize yarar çok geçmiş olsun