Fluflu oğlum 15 bucuk aylık asla yerinde durmuyor asla gel arabalarla oynayalım gel kitap okuyalım yok nerde tencere kapak orda zayıfladı da 11.400 yemiyor iştahta azaldı niye bilmiyorum geceleri sık uyanmaya basladı atakmı diş mi gece uyanıyor eee be oğlum az uyku ile nerden bu enerji hiç anlamıyorum kafayı yicem az kaldı evin içinde deli dana gibi dolasıyoruz sadece uyurken duruyoruz diyebilirim hatta ben bunu yazarken suan içerden aglama sesi geliyor uyandı
ipeksibel Fluflu gece sürekli uyaniyor sürekli artık deli gibi bekliyorum uyandı uyanacak diyr ve gündüz de çok çabuk uyanıyor yatıyor yemek yapayım diyroum pat kalkıp geliyor ses yapsam sese kalkıyor beklesem iselr kalıyor yemek yapsam ağlıyor benle ilgilen diyor kafayı yiyeceğim sıkıştım kaldım ne yapacağımı sasiridm artık bugün bıraktım her şeyi parka goturdum
zynprvlfsn Fluflu 14 aylık, gece 2 saat kesintisiz uyuduğunu bilmiyorum, sürekli uyanıyor. Gün içinde de sürekli peşindeyim, evi işleri saldım, yemek yapabilirsem o güne şükrediyorum.
Fluflu SooMin doğdugundan beri hareketli bir bebekti anne karnında belliydi uyanmaları atak dönemlerinde oluyordu ama bilmiyorum ki iştah derseniz yeni oldu uyanınca aglamıyor bu arada liliiii gidelim diyor liliii de süpürge bu arada enerjisi yuksek uyanıncada saat kaç olursa olsun ben elendim kızlar bu evrede mutfağa giremiyorum hadi yemek yiyelim ypk ama devamlı emşyor ondanmı acaba iştahsız diyorum
Fluflu ipeksibel benim evimde her yer her yerde gün içinde tek uyku yapıyor yemek mi yapayım dinleneyim mi evimi temizleyeyim kendimemi bakayım bu düşünürken pat bakıyroum ki uyanmıs haydi evin içinde koşturmaca sacımı cekmeye basladı bu aralar tepkş vermiyorum acıyor diyorum onu da anlamıyor ama mesela kendi canı yanıyor atıyorum eli hemen elini gosterip uf diyor sonra öpüyor elini eee be serseri bizim ki can değil mi
Fluflu zynprvlfsn iştahı fakan iyiyse hiç ses cıkarma valla birde iştahsızlık eklenirse huni eklemelik bir ruh haline bürünüyorsun
birprensannesi41 Fluflu aynısı canım 15 aylık söz dinlemex yerinde durmaz basına buyruk kudırmaktan yemek yemiyo fittircam
Fluflu birprensannesi41 mama sandalyesinin askılarını sökmeyi öğrendi yanında bir çekmece acmim hemen yapıyor evin içinde kral o köle ben cocukta yaparım kariyerde diye hamileliğimde gezinşrken bunlardan kimse söz etmedi bana
zynprvlfsn Fluflu İştahı çok kötü, 10.600 gram, yemek yemek istemiyor, özellikle kahvaltı hiçç. Ben kabullendem, saçımda egzama çıktı stresten, bu nedenle akışına bırakmaya karar verdim.
Fluflu zynprvlfsn benim bebeğimin yumrta alerjisi var kahvaltıda ne verecegımı sasırdım diyorum ya ben elendim dün kaynanam bugun annem bu cocuk zayıfladı bu cocuk zayıfladı ikisinede cıkıstım akıl vermeye gelince herkes mükemmel anne yardıma gelince kimse yok
ozkaraday Fluflu 15 aylık 10 kilo asla bişey yediremiyorum yerinde durmuyo 2 dkka oturmaz aürekli koşar heryeri karıştırır döker aşırı hareketli çok yoruluyorum 🤦🏻♀️
Fluflu ozkaraday ben kendi adına eskilerin divanlı evlerşnde büyümüşüm divanlı ve sobalı annem diyorki bu baska bişe sen bunun yanında biraz saf bir bebekmişsin ( daha kaba bir tabir diyorda) 😊 10 gündğr hasta olmadan hastayım annem gitmesin diye öyle bir mental durum işte
Gokce320 Fluflu benim oğlum da aynı 14 aylık olucak bir saniye yerinde durmuyo asla oturma ne yatma ne bilmez hareketliliğiyle de zaten dışarda çok dikkat çekiyor herkes oğluma bakıp gülüyor Allah yardımcın olsun diyorlar hatta dün dışarı çıktık aynı yaşıtı çocuk uslu uslu oturuyor bizimki asla oturmaz yemek yemez 9 kilo yese de durmuyor yediğini eritiyor eline ne verirsek yutmaz direk ağzından çıkarıyor anca sıvı şeyler yiyor gidip gidip çocuğa vuruyor herseye herkese saldırıyor çok meraklı ve hiperaktif bir çocuk sürekli bu çocuk çok hareketli böyle çocuklar çok akıllı olur diyorlar bilmiyorum alakası var mıdır gitti çocuğun kraker paketini aldı savurdu içindekilerin hepsini arkadaşım geldi çocuğuna bir dk rahat vermedi gittiler arkadan mesaj atmış bir daha çocuksuz görüşelim diye evde sürekli her yeri karıştırır dolapların içini hep boşaltır bulduğunu atar karıştırır savurur geceleri 15 20 kez uyanır yani seni çok iyi anlıyorum bu hayatta en hareketli çocuk benimmiş gibi geliyor asla durmuyor kimisi zamanla uslanır kimisi de nasılsa hep öyle oluyor uslanır diye bekleme diyor sağlıklı olsunlar da yapacak birşey yok her çocuk bir değil maalesef öyle uslu uslu oturup oyun oynayan güzelce yemek yiyen biri değil benim oğlum da enerjisine yetişemiyoruz gece sık uyanmasını doktora sordum bu aylarda gece terörü olabiliyor dedi inşallah geçicidir
Fluflu Gokce320 öyle yasıtlarına vurma falan yok bizde dısarıda gayet sosyal iletişimi kuvvetli bir bebek oyun kurmaya calısır oynar tabii cabuk sıkılır o ayrı birde paylaşmaz asla elinden bişeyi alamam
Mld 2 buçuk yaşın da oğlum bizim hala gece uykumuz yok sık sık uyanır ve bu ara 2 yaş sendromuna mı girdi naptı bilmiyorum yaz başından bu yana burnum getırıyor kalabalık asla sevmıyor ınsan secıyor uykusu oldıgu halde direniyor durmuyor yemek yemiyor sinir öfke tavan yapmış birşekil son bir aydır aşırı derece de yoruldım bunaldım hiç birşeye yetısemıyorum cevremde destekcim yok diğer oğlum 1. Sınıfa basladı onun süreci hangisine parçalanacağımı şaşırmış durumdayım inannın bebekliğinden bu yana ne zaman düzelecek diye beklemekten yoruldum düzelmiyor