uzumlu_kek Kizlar iyi akşamlar biri üç yaşında biri 9 aylık iki yavrum var boşanıyoruz ve ne ailem nede başka hiç kimsem yok birikimim madiyatımda yok çalışmak ve ayaklarımın üstünde durmak istiyorum lütfen bı akıl verin ne yapabilirim evimde yok ve sığınmaya gitmek istemiyorum
bloommom uzumlu_kek bu durumda mecbur bir süre sığınma evine gitmeniz gerekiyor anladığım kadarıyla başka çıkar yolunuz yok
bad uzumlu_kek Allah yardımcınız olsun ev sizinse çıkmayın yani boşanıyorsunuz diye evden giden siz olmak zorunda değilsiniz birde çocuklar küçük anne babadan fayda yoksa yardım edecek hiç mi akraba yok
bad uzumlu_kek Anlaşmalı olsun veya olmasın nafaka alırsınız tazminat isteyin yardım kuruluşlarına yazılırsınız elinizde düğün videosu varsa takıları talep edin
kare Anlaşmalı boşanırsanız size zaten nafaka bağlanıcak.boşanma dilekçesine taleplerinizide yazın.ev istiyorum çocuklarımın ihtiyaçlarının karşılanmasını istiyorum gibi gibi.
birbeyazoglanbirkarakiz Gidecek bir yeriniz yoksa şimdi oturduğunuz evden çıkmasanız olmaz mı? Eğer öyle bir ihtimal yok derseniz sığınma evleri tek çareniz gibi görünüyor 2 çocukla sokakta yaşayacak değilsiniz ya.. Allah yardımcınız olsun, dirayet versin 🤲🏻
uzumlu_kek zeyneppppppppppp birbeyazoglanbirkarakiz Bosanalim ama gitme diyo bilmiyorum ama ev arkadaşı gibi yaşlıcaz sanırım
zeyneppppppppppp Bosanirken ev tutsun eşiniz. Gurur yapmayın hiç işine gelir sonuçta onunda çocukları 😢