Kızım 1 yaş 17 günlük. 4 gündür ishal ve geçmiyor. Muz yediriyorum probiyotik veriyorum ama hala geçmedi. Ateş yok fakat gece uyanmalarımız arttı. Normalde 2 kere uyanan bebek 4-5 kere uyanıyor ağlayarak. Sizce diş mi ? Ne yapmalıyım? Doktor enterogermina kids flakon önerdi? Kullanan var mı ?