Kaardelen normal biz gibi, başlatırken direkt lazimlikta oturarak başlattım oturarak çiş yapıyor, klozette içe doğru düzeltiyor öyle klozetin içine yapıyor, yer tuvaletine de eğiliyor artık (5 yaşına girecek) kafası karışmasın diye hiç ayakta yaptırmadım ben. Zaten ayakta çiş yapmak sonradan prostat sorunu yapıyormuş.