Kafam çok karışık ve endişeliyim. Bazen hamilelik belirtilerim oluyor ama son birkaç gündür hiçbir şey hissetmiyorum. 5 haftalık hamileyim, ilk ultrasonda sadece gebelik kesesi vardı, bebek ya da kalp atışı henüz görünmedi. Haftaya tekrar kontrole gideceğim. Aklımdan çıkmıyor, sürekli bunu düşünüyorum. Belirtilerin böyle gelip gitmesi normal mi acaba?
Kusura bakmayın buraya da yazıyorum ama belki içimi rahatlatırsınız bi kaç söz ile. 😔