ahmetinannesii Gokturkmom teşekkür ededım sonuçları daha almadık eve gelmek zorunda kaldım birazdan gıdıp bakacam
Pirasalipuding @“bukbuke”#p36940778 bilgisizlik mi cahillik mi insan söyletmek mi anlayamadım… Ne oluyorsunuz yahu ne bu haller ? Sanki çift çizgi olan sonucunu atmışta hamilemiyim diye soruyor zannedecek görende. Herkes bilmiyor kan veriyor doktor hamilesin diyor aklına bile gelmiyor beta hcg değerini sormak. Olabilir ne olmuş yani hemen cahil kanısına vardınız?
Birprensannesii__ Pirasalipuding Bir kendisi akıllı. Geçende benim postuma gelmiş cahil diyor hadsizz
Pirasalipuding ahmetinannesii size birisi cevap vermişti ona yazdım . Siz hamilesiniz hayırlı olsun 😍
bylr Birdunyabircennetannesiii Kızlar 3.1 gebelik şüphesi olur mu . 2 gün dobra tekrar niye ver der ki. Doktor
feriben bylr degerin artip artmadığına bakmak icin iki gun sonra tekrar istemistir gebelik icin iki kati olarak artması gerekiyor diye biliyorum
Birdunyabircennetannesiii bylr Şuan hamile değilsiniz görünüyor ama belki yükselir diye ver demiş olabilir doktor
ffatma1 bylr 1 hafta sonra tekrar kan verin 0,5-5 arası gebelik kabul edilmiyor net öğrenmek için 1 hafta daha bekleyin ve verin eğer yükselme olursa hamilelik var
feriben bylr evet ya negatiftir ya da çook erken ögrendiniz, adetiniz gecikmeden mi baktirdiniz? eger geciktiyseniz bile iki gun sonra tekrar test yaptirdiginizda zaten anlasilacaktir, insallah bekledigimiz gibi sonuclanir🌸
bylr Birdunyabircennetannesiii Umarım değildir 7 aylık bebeğim var ya oğlumda var 7 yaşımda çok şükür 2 tane yeter