cnhavva mavigibibakti ben 1.5 aylikken falan kestim ama tam kazima degil dokulme zamani oluyo ya cok agzina gozune giriyodu ellerde hep agizda olunca yiyodu o yuzden
maygirl mavigibibakti bilimsel olaran boyle bir gerceklik yok.Saçta bircok sey gibi genetiktir..yatmadan kaynakli bölgesel açılmalar olur goruntusu sizi rahatsiz eder vs kesilir kazitılir ama gürlesmesi amaci ile kazitmak gerçeklik payı yok.
cokbilmismom mavigibibakti hiç bir bebeğin saçı kazıtılmamalı ya aşırı çirkin. Gür çıkması ile alakası yok bu arada saçı neyse o çıkar sadece daha sert olur tüm bebek saçı güzelliği gider
annesionucoksevermis mavigibibakti alakası yok ya gür çıkmasıyla. Sadece döküldüğü için ağzına burnuna giriyordu. 7 aylıkken kazıttık. Dökülmesi geçti ama eski kıvırcıklığı yok düz geldi malesef. Ben kıvırcık olsun isterdim tekrardan :)
Alparslanmom__ mavigibibakti Hayır ya sakın yapma bence. hiç sevmiyorum ben ya oğlumun çok güzel saçları vardı 9 aylıkken sıcaktan dolayı önlerden aldırdım sadece çünkü saçları çoook güzel bebeklerimizin ya kıymayalım🥲🥲