Bir haftadır ateşliydi günlük ateş düşürücüyle bazen geçti bazen geri çıktı. Şimdi ateşi yok ama burnu tıkandı nezle gibi az bi öksürüğü var. Doktora gittik sadece calpol yazdı. Nasıl geçecek bu kızlar bronşite döner diye korkuyorum. Şimdi uyuyor ve horlar gibi zor nefes alıyor burnundan. Neler yapabiliriz ?