mrymerl merhaba aynı ağrıları bebeğim 3 aylıkken bende çektim. Pankreatit dediler. Hastanede yattım sadece serum verdiler. Bende emziriyordum ilaçlı tomografi çektiler sadece 8 saat emzirme dediler. Eğer sizinde süt sağıp saklama şansınız varsa tomografi ve mr çektirip sonuca varmanızı öneririm. Çünkü hastaneden çıktıktan 20 gün sonra tekrarladı bu sefer ameliyat oldum. Hasteneden çıktıktan sonra da emzirmeye devam ettim. Ama iyi ki ameliyat oldum çünkü sancı dayanılır gibi değildi. Size de geçmiş olsun.